Sunday, January 16, 2011

fever is a friend

setelah sekian lama tak kena demam...dapat gak aku penyakit feberet orang suke mc nieh..huhuhu
sangat la x best..

abis vomit semua benda yang aku makan..sampai dah takde ape lagi dalam perut, die nak gak vomit...huhu
pisang goreng, kek lapis, teh o semua keluar...huishhh..pembaziran betol!

kepala pun pening2...
tapi semalam gagahkan jua pergi kelas..yelah excited kot kelas pertama untuk semester baru nie..
bangun 6.15am...pusing2 lagi..
dalam hati berbolak balik nak pergi kelas ke tak..pala dah tak larat sgt nie..
mengenangkan ade kelas FIN Pn Imani..aku gagahkan jua..sebab banyak calculation kot..once u missed d class, u'll miss everything....
so gi gak lak kelas..tapi aku gagah sampai kelas ke 2 jek..pastu memang da tak larat sangat..
tak larat pun gigih drive balik sesorang tau...huuuuu
hubby outstation..so mintak tulun adik aku anto ke klinik..
cek2..takde la panas sangat 37.1 jek..tapi doc ckp dah tanda2 nak demam r tuh..
balik mom's house..terus blueeekkk lagi...argh tensen...nak makan ape pun tak leh..semua nak kuar.. -___-

rasanya berjangkit from abg aku aritu..yelah masa die demam..die ade beli rojak..org demam mana ade selera nak makan, so tak abis..akukan DBKL..suka abiskan makanan..hehe..lupe lak die demam..
kan padan muka sudah...n arini bonda pulak demam...huahuahua

pk..pk balik..ye semalam bonda makan ice cream cornetto aku..bukan sebab beliau DBKL ye..sebabnya..aku yang suruh..hehe..ampun bu....

semoga kita sama2 cepat baik ye..

MORAL: Jangan gedik2 makan makanan orang demam k ;p

No comments: