Pages

Friday, January 14, 2011

deko 2

Ok..meh sambung deko 2..sebelum kebizian melanda aku tak lama lagi nieh.

mm…aku tak la pandai sangat deko-deko nie..tak kreatif. tapi sangat la cerewet..yeah I admit it -___-
ada a few concept yang aku suka:

i. modern


ii. english rose


my choice akhirnya english rose. memang lama dah fall in love ngan concept camni.. sebabnya ia akan buat ko rasa tenang..eh silap2..buat aku rasa tenang..
tapi yang lecehnye…most of the furniture are WHITEEEEE…susah kot nak maintain. even takde anak kecik..tapi perangai seko-seko masing-masing dah cam dak kecik. comot tak bertempat :p

satu lagi..mereka adalah sangat mahal..
table runner aku tengok kat memory lane adalah RM80++
huahuahua..belum langsir lagi..huhu
so..deko kali ini membawa kepada..deko bajet english rose..hekhekhek..
mula-mula...g beli cat kayu dulu..1 liter cukup dah..
sebab aku ada dining set table yg kaler ceklat..I’ll prefer white..so match ngan tv cabinet aku yg kaler putih…
pastu ape lagi..cat r sesungguh hati kau!!

HASILNYA

before..
19112010459
after..
181220101169
**pling**..magik kan..

ok..jom wat magik lagi..

before..(sila abaikan tisu toilet tu)
21112010462
after..
181220101168
*pling*

gigih tak?? baik korang angguk jek..
penat tau mengecat sorang-sorang nie..
nak main ngan thinner lagi..
pedih jari jemari I yang mulus nie…

ok bab ngecat settle…pasni bab menjahit lak…
kite sambung nanti eh…lapar dah nie..huuuu

tata

No comments: