Wednesday, November 27, 2013

Iman jatuh katil

Tajuk nak panik aje. Tapi memang die jatuh pun. Alkisahnya, biasa pepagi before pergi kerja memang tukar pampers die.

Lepas cuci, letak die kat katil. Aku settlekan sink yang kotor. Bile pusing je tengok die dah kat birai katil. Gelak-gelak tengok aku sambil menapak setapak & ....

Tau-tau aku dah tadah tangan tangkap kepala die. #lappeluhkatdahi

Aku pun tak tau camna dalam nanosecond aku leh refleks camtu. Kalau nak berlakon semula. Fuh..flash mengalahkan superman :p

Abaikan segala sakit lutut, tangan & kaki gara-gara langgar bucu katil. Yang penting, mommy jadi superwoman pepagi. Mihmihmih

Iman tengok aku..sengih je. Bertuah sungguh -___-

~moral: lepas ni semua aktiviti tido, main, tukar pampers etc2 kat lantai je. Mommy cannot trust you :p

No comments: