Pages

Wednesday, June 9, 2010

Alkisahnya...



facebook di opis di block lagi untuk kesekian kali nya..aku pun tak leh nk wat pe lagi... T_T
dolu boleh la hack org tu nyer ID..hack bos tu nyer ID..semata2 nak layan farmville...gilo jaat kan..hoho..ditambah lagi ngan adenye kawan terbek aku sepanjang zaman yang memang pakar it nie..beliau pun bersubahat mengajar aku slama nie..heeee..tapi aku appreciate kejahatan beliau itu sebab at least aku yang agak buta IT nie tau la sket2 pasal mende alah nie..

siap bagi aku cd tuk program balik pc kt opis aku nie..tak tahan..haha..ko memang terbaik la...

ok..ok..berbalik pada facebook tadi...
agak2 nape management nak block mende alah tu??
-sebab ramai orang tak buat keje layan chatting?
-sebab ramai addict men game?
-sebab ramai duk sebok upload masuk pix bagai?
-sebab ramai duk sebok comment kt wall sampai jadi cam chatting?

tapi dorang dah limit kan 3 hrs/day ...so nape nak block bagai??

bagi bos..its working hour!!cant play2!!concentrate on ur work!!

bagi staff..gilo pe nak wat keje non stop??machine pun tau stop..kapal pun tau shutdown..boring la..takde pembangkit semangat..bla..bla..bla...

~apsal alasan bos pendek..alasan staff panjang..ye..definitely sebab aku adalah STAFF..tu pun tatau ker ;p

tapi nak wat camne..dah nama pun pekerja..so itot je la..kalo taknak..gi SSM establish company sdirik..g TELEKOM/CELCOM/MAXIS...g register internet sdirik..SETTLE.....kui..kui..kui...

ala..aku pun tak lama lagi nak blah dah...so layan je la..ade aku kesah ;p sebab tu aku layan wat blog..hikhik...company tetap sayang staff die lagi kan..so syukran je sudah..peeeeeaaceee :)




1 comment:

ShinchanZ said...

kalo dh bos asek tgk staff men fesbuk jer bl dia lalu n xlh nk on9 kt pc dia sbb dh ada org hack dia nyer password, mest la dia hangin 1 badan smpi buncit prut...