Thursday, March 4, 2010

psycho kah??kahkahkah

bila kite berborak..& bila kita bergurau..kadang2 menyakitkan..kadang2 mengelakarkan..got dat word meh??
tapi bile niat kite bergurau..orang yang kena gurau tu bertindak serius (uish..macam askar lak) amacam??

daripada nak bergurau terus tukar a.d.u.h..= bergaduh (-_-") hmpphh....

kita saje sakat2 die pasal cerita lama..sebab bagi kite...kite tak kisah pun..sebab kalo org buat kat kite...kite bagitau je la..cerita sbenar..lagi tambah2 cerita..no heart feeling k...kite gelak2 sekali..ye la benda dah lepas..i dun giv a damn pun... http://emo.huhiho.com apa yang penting..(aku tau korang suke buat sore wonder pets..buatla)jujur...perempuan ni memang terlebey emo..nak2 melibatkan kejujuran..*tips untuk orang lelaki ye*

tapi bila ade orang menidakkan dan terus terasa..and terus s.i.l.e.n.t........zzzZZZzzzz..bukan tido k...cume keadaan macam orang tido..cume tak ade kroih..kroih.. mcm aku selalu buat: ;p http://emo.huhiho.com

kalau benda tak betul..kenapa perlu marah?? betul tak?
http://emo.huhiho.com   melainkan kenyataan tu benar belaka...so boleh la ko marah sebab ko teringat cerita2 dulu..ko terkenang2..ko jatuh dalam perigi..awek gelak ker.jatuh tersungkur..bf sebelah terkekekekek..

so bile senyap and jadi marah secara psychology...ko mengiyakan cerita yang orang tu tidak tahu usul pangkal nie..aku memang suka bab2 psycho nie..haha...sebab tu aku emo..hahaha http://emo.huhiho.comboleh??
kata orang senyap tanda setuju..ha.ha..kan kantoi ;p it common sense wut..budak tadika pun tau bila bapak dia senyap..mata berkaca2..bapak die tipu la tu kate nak beli kete kebal tuk die..*tipu* ape contoh aku bagi nie??arghhh*




jadi ape pendapatan korang? MYR5000?  SGD888? EURO6577...ape aku ngarut nieh??abaikan

akhir cerita...orang yang mengusik tu serba salah...orang yang terusik tu menyalahkan orang mengusik dan terus jadi marah..dan kedua duanya bergaduh

~cerita: bukan rekaan
~ade kena mengena? MEMANG http://emo.huhiho.com

No comments: