Monday, February 21, 2011

Its hard to make a decision..

 

Subtitle: Susahnya nak buat keputusan

dey..macha…semua pun paham daa..subtitle cina, india ko tak nak translate ke? ;p

 

mm…selalu bile time kite takde pape, time tu la memang takde sape nak offerkan diri.

 

time ada, time tu la berduyun2 nak datang. berduyun la sangat..hehe..

saje nak wat aku confuse kan??kan??kan??

 

macam time takde boypren. time takde memang takde sape propose..

bile time ada, sebuk2 la baru ko nak mintak form bagai kan..

(erk..ada ke?!)

 

well, kita manusia sering diberi pilihan. sedar tak sedar every single minute we do have!

The matter is, how u manage,scan and decide to make the wise decision.

Malangnye aku nie bukan la tergolong dalam golongan bijaksana memilih.. selalu STRESS kalau kena buat keputusan. pastu mula la meraban buat long listing..amek paper, belah dua..pastu kanan tulih pro..kiri tulih con…pastu renung 8jutakali. ko ade buat?xde kan?

 

Sambungan dari sighhh..mmm…

2nd day at new company

Morning: Signed offer letter

Evening: Offer from others co.

 

cis..cis..n cis lagi…

apesal ko tak kol tahun depan je haa??

 

______________________________________________________

Company A: ez access

Company B: better pay

 

So mana nak pilih??

No comments: