Pages

Sunday, December 20, 2009

W i W A Z W E D

salam semua,

a bit late aku nk post di cni..dsebabkn hectic nye idup aku..hectic ke? ade lak masa ko wat blog..poorah... ;p

haha..den x kesah... ^V^

nie nk story morey pasal kwn aku kawen..mim..tp die suke eja WiWaz..combination with zam la tu..ingt i tatau ;p..hehehe

alhamdulillah..sowang lagi member aku kawen..heee..i like..welcome 2 da club ye puan2 :)

12/12/09 -
mim nikah at masjid aku tatau nama..tp kt tmn tenaga puchong..bukan cheras tau..
actly i'm a bit surprised..camne ade nama taman tenaga sama nie...yg aku tau..port yg aku lepak since kindergarden..teman ibu wat blow rambut zaman 1990's..till aku kawen nie..TAMAN TENAGA, CHERAS..

agaknye dorg dh kekeringan ide la tu..bajet org tatau..cheit.

aku g ngn cik xue..memandangkn hubby keje...huuuu..since masuk gomen nie..asek keje je...huuuu..xpe2 aku kn support walaupun aku asek wat muke x support..haha..gile bterus terang disitu..sbbnye aku x suke ditinggal2kn..walaupun ade pepatah kata..sayang anak tgn2kn..syg bini tinggal2kn...wak luuu..aku x suke pepatah itu ok :(


aku mmg x reti jln g puchong..cheras insya Allah..x sesat :)

so gamble je...ikut highway bukit jalil..tersalah simpang..wat derk je jln trus smpai leh pusing ke KESAS..slmt dpt elak toll..kalo x..mmg aku menyumpah samy velu wat signboard cam hagham!..ups..x pasal2 aku kena saman kang..haha..but mim sdiri advice jgn ikut jln c2 sbb sign board x betul cam alasan aku di atas..c...org puchong sdiri admit..hmmm...


finally sampai gak ngn bantuan pengantin laki..hahaha tq zam :)







tgu pengantin mekap..n get ready g masjid..




jumpe kazen mim yg masa aku g spore dlu..windu kt dorg..they r very nice people taw..jgn ingt dorg sombong..mmg besh la..espcly aunty mima..cik ya..u rock!! she so funny..tp x smpt amek pix ngn cik ya ;'(


dlm msjd..


mim : yna..aku rasa nk nanges la...
yna : lek mim...sabar...baca doa manyak2..aku dlu x nanges pung..haha..ko wat gelak2..sure x rasa nk nanges..

....................(silent).............................

a few second later..
yna : mim...aku lak rasa nk nanges la...
mim+yna: huaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


tp actly kiteorg x nanges pun..aku nanges dlm ati je :)

ntah..tetibe aku rasa sebak masa tok kadi tu baca apentah..over lak aku nieh kan..hoho merry xmas




after settle kt masjid...balik umah mim..aku dh lapar gile..adek aku pung sama..
terus kiteorg ngn muke x malu join sdara2 mim makan...hahaha
x sempat tuan umah ajak..kiteorg dh mkn dlu..hehehe..
jgn wisau..kami mmg x malu bab2 makan nie..ngeee~


13/12/09 -
wedding day...cantek mim aritu..very nice makeup..aku n hby..jd pengapit..
merasa kiteorg nek plamin lagi..hehe..tatau nk citer pe..korg layan la sdiri :)








~mim sebuk2 bgaya..aku n ewa pun sebuk sepahkn bilik die...men2 jd pwincess..x bleh blah..umur dh lanjut ade hati..hahaha




















~pix tgk dlm facebook lor..susah tol upload kt cni..malas n x rajin X)



No comments: